Preséntovos 10 xogos populares e tradicionais europeos, como proposta nesta semana que adicades a Europa. Quén se anima a xogar?
1.Saco sueco: Consiste en facer un percorrido dun circuito (con pequenos obstáculos, curvas, rectas…) utilizando un saco. Cada volta completa representa un punto.
2. Bota finlandesa: Consiste en lanzar unha bota (de calquera tipo) o máis lonxe posible e libre (con carreira previa, con salto previo, con xiro…). Todos os xogadores do equipo deben lanzar a bota para tratar de alcanzar la máxima distancia posible.
3. Os bolos escoceses: Colócanse cinco bolos nun espazo libre de obstáculos formando un heptágono. Deben lanzar bolas de cartón de forma alternativa (unha en cada quenda), para intentar derribar os cinco bolos. Cada vez que un bolo é derribado, anota un punto.
4. O circuito irlandés: Todos os membros do equipo deben atravesar unha estrutura de bancos individualmente no menor tempo posible. O resultado da proba do grupo, é o tempo do participante máis rápido recorrendo a estrutura.
5. Comba española: O obxectivo do xogo é que todos os do equipo salten á comba ao tempo. Para conseguir o punto do xogo, o conxunto do grupo debe realizar polo menos cinco saltos consecutivos.
6. O salto polaco: Todos os do equipo deben realizar un salto con carreira previa (similar ao salto lonxitude de Atletismo). O responsable debe rexistrar o salto máis longo de todos.
7. Aro checo: Todos os xogadores do grupo deben dispoñer de dous aros e colocarse a uns dez metros de distancia de tres vallas grandes que deben estar deitadas horizontalmente, unidas unhas a outras. Consiste en realizar lanzamentos dos aros ás vallas deixándoos atrapados e consigue un punto.
8. Porte alemán: Consiste en transportar 7/8 tablóns de madeira, da zona na que permanecen agrupados, a outra situada a uns dez metros de distancia. Todos deben organizarse para transportar os tablóns. Cada vez que se consigue trasladar todos hacia o lado contrario da área de xogo,anotan un punto al equipo.
9. Bicicleta portuguesa: Consiste en recorrer un circuito de obstáculos nunha bicicleta por relevos, ao finalizar unha volta dáselle ao seguinte e así ata finalizar o equipo.
10. Muro rumano: Todos os do equipo a dez metros de distancia de 2 mesas grandes que están colocadas de tal modo que forman un pequeno muro. Xusto ao pé das mesas, hai 3/4 aros pegados. Deben lanzar pequenas pelotas de papel de tal forma que permanezan inmóviles dentro dos aros. Cada vez que se consiga anota un punto.
1.Saco sueco: Consiste en facer un percorrido dun circuito (con pequenos obstáculos, curvas, rectas…) utilizando un saco. Cada volta completa representa un punto.
2. Bota finlandesa: Consiste en lanzar unha bota (de calquera tipo) o máis lonxe posible e libre (con carreira previa, con salto previo, con xiro…). Todos os xogadores do equipo deben lanzar a bota para tratar de alcanzar la máxima distancia posible.
3. Os bolos escoceses: Colócanse cinco bolos nun espazo libre de obstáculos formando un heptágono. Deben lanzar bolas de cartón de forma alternativa (unha en cada quenda), para intentar derribar os cinco bolos. Cada vez que un bolo é derribado, anota un punto.
4. O circuito irlandés: Todos os membros do equipo deben atravesar unha estrutura de bancos individualmente no menor tempo posible. O resultado da proba do grupo, é o tempo do participante máis rápido recorrendo a estrutura.
5. Comba española: O obxectivo do xogo é que todos os do equipo salten á comba ao tempo. Para conseguir o punto do xogo, o conxunto do grupo debe realizar polo menos cinco saltos consecutivos.
6. O salto polaco: Todos os do equipo deben realizar un salto con carreira previa (similar ao salto lonxitude de Atletismo). O responsable debe rexistrar o salto máis longo de todos.
7. Aro checo: Todos os xogadores do grupo deben dispoñer de dous aros e colocarse a uns dez metros de distancia de tres vallas grandes que deben estar deitadas horizontalmente, unidas unhas a outras. Consiste en realizar lanzamentos dos aros ás vallas deixándoos atrapados e consigue un punto.
8. Porte alemán: Consiste en transportar 7/8 tablóns de madeira, da zona na que permanecen agrupados, a outra situada a uns dez metros de distancia. Todos deben organizarse para transportar os tablóns. Cada vez que se consigue trasladar todos hacia o lado contrario da área de xogo,anotan un punto al equipo.
9. Bicicleta portuguesa: Consiste en recorrer un circuito de obstáculos nunha bicicleta por relevos, ao finalizar unha volta dáselle ao seguinte e así ata finalizar o equipo.
10. Muro rumano: Todos os do equipo a dez metros de distancia de 2 mesas grandes que están colocadas de tal modo que forman un pequeno muro. Xusto ao pé das mesas, hai 3/4 aros pegados. Deben lanzar pequenas pelotas de papel de tal forma que permanezan inmóviles dentro dos aros. Cada vez que se consiga anota un punto.
No hay comentarios:
Publicar un comentario